Loading...

Perjumpaan Pengenalan Geng Demak Selatan

"KELAB GENG DEMAK" Aku jumpa Kelab ni masa aku cari - cari geng untuk join. Takkan la bila pakai moto scram ni aku dok ronda sorang2 kan.. Terjumpalah aku Facebook geng Demak DTM 150. Macam baru ja Kelab ni ditubuhkan sebab ahli dia masa tu hanya 66 orang ja. Aku pun join la kelab tu.

Kalau sapa2 yang ada moto Demak DTM ni leh la join kat Facebook ni KELAB DEMAK DTM . Admin dia kat bawah ni.


Mari kita meramaikan lagi geng2 Demak ni seluruh Malaysia. Kat bawah ni aku ada tarok gambar - gamber perjumpaan sulong geng Demak ( mungkin la aku pun tak pasti )

Ni mungkin Azehar aku pun tak kenal lagipun ngan diorang ni semua.

Syabas kepada Geng Demak Selatan....manakah Geng Demak Utara.
Newer Post
Previous
This is the last post.

8 comments:

  1. salam bro... nak tanya beberapa soalan sikit

    1. enjin dtm 150 ni leh buat perjalanan jauh x contoh 140km sehari?

    2. macamana dengan spare part enjin ini adakah dipasaran kosnya mahal?

    3. bagaimana pula dengan kelajuan adakah mtr ini leh top speed mcm rxz?

    4. adakah enjin nya xtahan lama/

    terima kasih atas kerjasama anda.

    ReplyDelete
  2. bro masuk fb kelab demak dtm..nnt bro akan tau apa itu demak dtm.

    ReplyDelete
  3. salam bro..saye ade pakai demak dtm...da setahun la..tapi bro sekarang ni bila saya bwk moto tu tak benti,maksudnye xde singgah mane2 la,moto jadi cam semput..nape ye..cam pagi tadi nak g keje,memule elok jek,dah separuh perjalanan dalam top speed tetibe enjin jd down..cam nak mati..saye try la pulas trotle tu tu bg jgn mati,then lelame baru elok..adakah sebab enjin atau ape?die kadang2 je jd camtu

    ReplyDelete
  4. kejadian mcm kazama san pun terjd kpd sy...ada sesiapa boleh jelaskan?

    ReplyDelete
  5. saya baru je join... nti admin tlg2 approve kan >_<... btw nama saya azad boleh pngil zad... duduk area gombak... kalau nk ajak lepak2 calling2 je... kompem dtg... hahaha nk no tepon kne cari dekat FB n tnya dekat saya personally... ni url FB
    >> https://www.facebook.com/beruang.manja <<

    ReplyDelete
  6. salam.... gua guna ktn200 supermortadr bleh joint ke... gua cari gang ktn x de la bro..

    ReplyDelete
  7. nape x ley nak polo blog ni?...http://monyetbesicom.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
Toggle Footer
TOP